درمان هموروئید با لیزر

روش های درمان بواسیر بسیار متنوع است. ما در کلینیک سامان سعی می کنیم همه این روش هایی که به درمان بواسیر منجر می شوند را برای شما توضیح بدهیم.

درمان هموروئید با لیزر

روش های درمان بواسیر بسیار متنوع است. ما در کلینیک سامان سعی می کنیم همه این روش هایی که به درمان بواسیر منجر می شوند را برای شما توضیح بدهیم.

روش درمان بواسیر با لیزر

پرتو لیزر با عبور جریان الکتریکی قوی از یک لوله آب‌ بندی شده حاوی یکی از چندین گازها ایجاد می‌ شود. در لیزر از دی‌ اکسید کربن ( CO۲ ) استفاده می‌ شود. جریان الکتریکی، دی‌ اکسید کربن را به واکنش در می آورد تا یک پرتو باریک نور تولید کند. برای اینکه جراح بتواند پرتو لیزر را مشاهده کند: اشعه لیزر از یک سری آینه عبور می‌ کند که جراح از آن استفاده می‌ کند. ​

 Ø±ÙˆØ´ درمان بواسیر با لیزر  پرتو لیزر با عبور جریان الکتریکی قوی از یک لوله آب‌ بندی شده حاوی یکی از چندین گازها ایجاد می‌ شود. در لیزر از دی‌ اکسید کربن ( CO۲ ) استفاده می‌ شود. جریان الکتریکی، دی‌ اکسید کربن را به واکنش در می آورد تا یک پرتو باریک نور تولید کند. برای اینکه جراح بتواند پرتو لیزر را مشاهده کند: اشعه لیزر از یک سری آینه عبور می‌ کند که جراح از آن استفاده می‌ کند. ​

متاسفانه بسیاری از بیماران (و حتی بسیاری از پزشکان) با پیشرفت‌ های مهم درمان بواسیر آشنا نیستند، به همین خاطر بسیاری از آنها ترس و دردهای بعد از درمان با لیزر را به بیمار القا می کنند. شما باید با یک متخصص در این باره مشورت کنید تا از نتیجه ای درمان خود شگفت زنده شوید.

هزینه درمان بواسیر با لیزر
برای درمان بواسیر با لیزر نمی توان هزینه معین و مشخصی را اعلام کرد، دکتر و پزشک متخصص بیمارهای مقعدی نوع بواسیر را بررسی و معاینه می کند و بر اساس میزان رشد و وضعیت بیماری هزینه درمان بواسیر با لیزر را تعیین می کند.

مسئله خیلی مهم در باره هزینه فقط مبلغ پرداختی نیست و شامل عوامل زیادی است که این عوامل هزینه واقعی درمان را مشخص می کند. این عوامل را می توان به صورت زیر بیان کرد.

صرفه جویی در وقت و زمان بیمار در جراحی با لیزر در اولویت است و بیمار بر عکس جراحی سنتی مجبور نیست پروسه های عجیب و غریب بیمارستانی را طی کند. درباره لیزر هیچ کدام از پروسه های جراحی سنتی وجود ندارد و وقت و هزینه ای از این بابت از بیمار گرفته نمی شود. بعد از درمان نیز بیمار مجبور به بستری شدن و استراحت در منزل نیز نیست. این عامل می تواند هزینه درمانی را نسبت به جراحی سنتی در مرحله کمتری قرار بدهد.
کمتر بودن درد و خونریزی مقعدی در عمل با لیزر در مقایسه با روش جراحی سنتی عامل دیگری است که بر روی هزینه درمان بواسیر با لیزر نیز تاثیر می گذارد.
در جراحی سنتی نیاز به بیهوشی عمومی یا نخاعی است که این مورد و هزینه های آن نیز در روش درمان با لیزر حذف می شود.
بیماران به خاطر داشته باشند:
در بسیاری از بیمارها تا هنگامی که بیمار معاینه نشود نمی توان بیماری را به صورت درست تشخیص داد و روش درمانی موثری را برای آن تجویز نمود. بنابراین از قبل نمی توان درباره هزینه درمانی بواسیر با لیزر اظهار نظر قاطعی کرد. زیرا در برخی موافع علائم بیماری در افراد مختلف متفاوت است و هر بیماری نیاز به درمان خاصی دارد که بنابر آن هزینه درمانی نیز محاسبه می شود.

درمان بواسیر با لیزر بهتر است یا جراحی؟
مسلما درمان بواسیر با لیزر بهتر است. زیرا این روش درمانی بواسیر به صورت سرپایی در کلینیک یا مطب پزشک و با کمک بی حسی موضعی انجام می شود و نیازی به بیهوشی عمومی ندارد

بیمار بعد از درمان نیازی به بستری شدن و استراحت مطلق ندارد و بیمار می تواند بلافاصله بعد از درمان می تواند به سر کار و فعالیت های روزمره عادی خود برگردد. این روش درمانی بدون درد و خونریزی بوده و نیاز به پانسمان یا همان تامپون ندارد. این روش درمانی در کمتر از یک ساعت انجام می شود.

منبع: کلینیک درمان بواسیر با لیزر بدون بازگشت و بدون درد

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.